ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ

Σουφλέ αλλιώτικο από τα άλλα!

Χμ! Φαγητό.

Μία από τις μεγαλύτερες απολαύσεις στη ζωή είναι το φαγητό. Άλλοι τρώνε για να επιβιώσουν και άλλοι(όπως εγώ) γιατί το αγαπάμε! Μας αρέσει το καλό φαγητό(καλοφαγάδες). Προσωπικά απολαμβάνω πολύ και τη μαγειρική αρκεί να έχω χρόνο και ηρεμία(δε μπορώ να έχω άλλους στα πόδια μου). Δεν είμαι σεφ απλά μου αρέσει να μπαίνω στην κουζίνα και να δοκιμάζω συνταγές και από ότι μου λένε τα καταφέρνω καλά.

Για τους παραπάνω λόγους λοιπόν αποφάσισα να δημιουργήσω αυτήν τη κατηγορία(Μαγειρική).

Πρώτη συνταγή που σας προτείνω είναι αυτό το διαφορετικό σουφλέ. Σήμερα το έφτιαξα για πρώτη φορά και θα μπει στη λίστα με τα αγαπημένα μου. Είναι εύκολο,γρήγορο και πεντανόστιμο! Μπορείτε να το φτιάξετε είτε για μεσημεριανό είτε για κάποιο τραπέζι με φίλους. Θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους. Καλή επιτυχία και bon appetit! 🙂

Υλικά:

  • 1 πακέτο φύλλο κρούστας (500γρ.)
  • 1 πακέτο λουκάνικα Φρανκφούρτης (ψιλοκομμένα)
  • 3 πιπεριές κέρατο (ψιλοκομμένες)
  • 300γρ. φέτα (τριμμένη στο χέρι)
  • 3 αυγά
  • 500ml γάλα φρέσκο
  • λίγο ελαιόλαδο

Εκτέλεση:   

  1. Σε ένα μπωλ ανακατεύω τη φέτα, τις πιπεριές και τα λουκάνικα.screenshot_2017-01-27-13-31-55-1
  2. Λαδώνω μία στρόγγυλη φόρμα του κέικ. Παίρνω ένα φύλλο κρούστας, το σουρώνω και το βάζω στον πάτο της φόρμας.screenshot_2017-01-27-13-28-45-1
  3. Ραντίζω το φύλλο με λίγο ελαιόλαδο και σκορπίζω λίγη από τη γέμιση. Συνεχίζω τις στρώσεις με φύλλο,λίγο λάδι,γέμιση,μέχρι να τελειώσουν τα υλικά. Τελειώνω με φύλλο.screenshot_2017-01-27-13-31-22-1screenshot_2017-01-27-13-30-48-1
  4. Χτυπάω τα αυγά, τα ανακατεύω με το γάλα και περιχύνω το σουφλέ. Με ένα μαχαίρι το τρυπάω εδώ κι εκεί, για να ρουφήξει το υγρό.screenshot_2017-01-27-13-29-24-1
  5. Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς,για μία ώρα περίπου,μέχρι να ροδίσει.screenshot_2017-01-27-13-30-11-1

 

 

 

Πηγή: www.sintagespareas.gr

Leave a Reply

