ΟΜΟΡΦΙΑ

Πρωινή Ρουτίνα

Καλημέρα σε όλους. Σήμερα λέω να ξεκινήσω τη γνωριμία μου μαζί σας γράφοντάς σας για την πρωινή ρουτίνα μου.

Υπάρχουν κάποιες μέρες που αρνείσαι να βγεις από τη ζεστή, χνουδωτή αγκαλιά της κουβέρτας σου και απλά αγνοείς το κουδούνισμα από το ξυπνητήρι και υπάρχουν μέρες που αυτός ο ενοχλητικός ήχος δεν ακούστηκε ποτέ γιατί πολύ απλά έχεις ξυπνήσει μόνη σου(σπάνιο), ευδιάθετη(ούτε καν) και ήδη ξεκινάς την πρωινή σου ρουτίνα!  Σήμερα λοιπόν ήταν μία από αυτές τις υπέροχες, φωτεινές μέρες  για μένα(θαύμα)…

Το πρώτο πράγμα λοιπόν που κάνω μόλις σηκωθώ από το κρεβάτι είναι να πάω στο μπάνιο(κάποιοι ξυπνάνε με καφέ εγώ πρέπει να πλυθώ για να ανοίξει το μάτι). Συνήθως πλένω το πρόσωπο μου με το Purifying Gel (gel καθαρισμού για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες) της APIVITA , βουρτσίζω τα δόντια με την Colgate MaxWhite και απλώνω την ενυδατική μου skin moisture της Bioten.

screenshot_2017-01-19-12-16-03-1

Σήμερα όμως που είχα περισσότερο χρόνο αντί για το gel καθαρισμού χρησιμοποίησα το northern soap for deep facial cleansing της Natura Siberica(αν όχι όλες οι περισσότερες από σας έχετε ακούσει για αυτό το σαπούνι-μάσκα για το οποίο θα ασχοληθώ εκτενέστερα κάποια στιγμή στο μέλλον αφού το δοκιμάσω αρκετές φορές και έχω ολοκληρωμένη άποψη). Είναι η δεύτερη φορά που το χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη από την αίσθηση καθαριότητας που αφήνει στο δέρμα μετά την εφαρμογή του.

screenshot_2017-01-19-12-15-05-2

Αφού λοιπόν πλυθώ και ντυθώ πηγαίνω στην κουζίνα για να ετοιμάσω πρωινό και καφέ πριν ξεκινήσω τη δουλειά. Σε επόμενα ποστ θα σας γράψω για το πρωινό και τη δουλειά μου με περισσότερες λεπτομέρειες, υπομονή να έχετε να με διαβάζετε!!!

Αυτή λοιπόν είναι η πρωινή μου ρουτίνα όσο αναφορά την περιποίηση του προσώπου μου. Αυτά για τώρα. Να έχετε μια όμορφη μέρα. σμουτσ :*

(Ήταν το πρώτο μου ολοκληρωμένο post. Να είστε επιεικής 🙂 🙂 )

Leave a Reply

